sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Pe seara in oras

Anul asta m-am lenevit .Am avut alte treburi , chiar cateva probleme si nu prea am mai scris nimic aici.S-au dus aproape doua saptamani din anul acesta si marea satisfactie a fost ca au venit copii la noi cateva zile ,imediat dupa revelion. Vacanta sa fie aproape perfecta,am avut si zapada.Culmea ,la Fagaras nu a nins aproape deloc.Dupa un frig de minus 14-17 grade,au venit si zile cu soare.Ne-am jucat cu zapada prin parcuri,in oras,in parcare cu copii,am facut vizite,etc.Erau prea multe de facut,pentru asa putine zile.Cand au plecat,zapada s-a topit pentru ca a inceput ploaia.Acum,cand ma uit la poze ,parca a fost un vis.Am sa va arat cateva imagini din a doua zi ,cand nu a nins,dar era un frig....si noi am mers sa vedem cate ceva din oraselul copiilor.Totul a fost rapid si cu mult frig pentru ei,ca eu eram blindata. 




15 comentarii:

  1. Brr, minus 14-17 grade?! :D
    Fiica ta nu are caciula, mi-e rau :))) asa am facut si eu in tinerete si acum culeg "roadele".
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu am purtat caciula pana anul trecut, cand a ras Mihnea de mine pana nu a mai putut. Frumoase poze, pline de veselie in ciuda vremii. Imi place si haina ta.

      Ștergere
  2. Chiar daca a fost frig, a fost multa veselie si asta conteaza!
    Weekend minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe fotografii,au trecut sărbătorile de iarnă!
    O duminică cât mai plăcută îți doresc,Flori!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am tremurat si noi acasa, am prins -20°!
    aici zici ca e ptimavara:) dar saptamana viitoare o sa ninga si la noi! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ei, ce bucurie, vizita copiilor! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. frumoase fotografii ! a fost o distracţie minunată ! aşa se întâmplă, totul este atât de încărcat de distracţie că timpul zboară repede - îţi dai seama abia după ce se termină perioada ! ce minunat a fost: şi zăpada a fost de partea jocurilor copilăreşti !
    cu drag, vă doresc multă, multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Incep deja niste proceduri pentru sanatate.

      Ștergere
  7. ooo, frig...a venit si la noi pana la urma!!! nu prea sunt iubitoare de frig si m-a pus pe chituci...am bolit ceva timp :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Astăzi vă arăt contraste bălgrădene.

    RăspundețiȘtergere