miercuri, 2 decembrie 2015

Ultimul buchet - Miercurea fara cuvinte


23 de comentarii:

  1. Inseamna ca asteptam ghioceii!
    Arata bine macesele impreuna cu florile. Eu nu prea obisnuiesc astfel de aranjamente.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. O seară bună să ai !
    Te invit să vezi aspecte de la Parada din Alba Iulia.
    În acest an Parada a fost fotografiată de Ioana.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce buchet frumos, numai bun de inveselit inima!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. incredibil ce darnica a fost natura cu tine, acum la inceput de iarna! Frumusel buchet!
    Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Natura a fost darnica si o raceala de mai multe zile,dar nu ma dau batuta!

      Ștergere
  5. Excelent buchet de toamna! :)
    Zile minunate iti doresc, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand am vazut cum nungea pe-aici acum cateva zile,nu ma mai gandeam ca va da zoarele asa repede.M-am inselat!

      Ștergere
  6. Cuvintele m-au speriat, eu am gandit aiurea... my fault!
    Macesele ajuta sistemul imunitar dar da bine si vizual, imi place.
    Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este!Cand pui un titlu, nu gandesti prea departe.

      Ștergere
  7. Frumos aranjament,îmi plac măceșile din vază!
    O zi frumoasă și sănătate multă,draga mea!
    Pup și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumos aranjament,îmi plac măceșile din vază!
    O zi frumoasă și sănătate multă,draga mea!
    Pup și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  9. minunat buchet !
    şi eu am ultimii 3 trandafiri din grădină - un pic mai îngheţaţi dar frumoşi - în vază !
    cu drag, îţi doresc multă, multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
  10. Sublim acest ultim ,buchetel de toamna !
    Multa sanatate si voiosie,iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Asa traziu in an mai sunt flori? La mine e goala gradina, si trandafirii i-am taiat si i-am pregatiti pentru iarna!

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumos buchet! Dar.... n-aș zice că-i ultimul. Astăzi am fotografiat o mulțime de flori în curtea unei biserici din Târgoviște. Erau niște trandafiri așa de frumos înfloriți.... Parcă nici n-ar fi decembrie!
    Numai bine vă doresc și zile cu bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere
  13. Sper ca sunteti bine! Frumoase aceste flori tarzii, aranjate asa placut ochiului... Toamna a fost destul de darnica, anul acesta, incat cred ca si iarna va fi "tomnatica"...si fara zapada in unele zone. Dar, ce o fi o fi si om vedea(lucrurile bune, ca si cele mai putin bune vin neanuntate!).
    Sa aveti Sarbatori Dalbe si pline de sanatate, bucurii..Pupici cu drag!!*-*

    RăspundețiȘtergere
  14. Cred ca maceses o sa mai gasesti si daca pui si o crenguta in apa, de sarbatori o sa ai frunze verzi :) Minunat buchetelul tau !

    RăspundețiȘtergere