vineri, 18 decembrie 2015

Ce-am mai facut de-un timp

De ceva timp am fost la Fagars,la copii.Am avut ceva treaba cu oratul ,cu impodobirea brazilor,cu hranirea lui Bobi,etc.Nu stiu cum au trecut trei saptamani .Am mai facut rost de o raceala si altele,ca a trebuit sa ma "doftoricesc" pana in ziua de azi.Am fost prezenta la Mos Nicolae,am fost la deschiderea luminilor in oras.am fost la ore de inot ale Theei la Sambata la o pensiune ce-mi este draga mie,am fost la Brasov,n-am stat chiar daca stateam cu batista la indemana.Acum ,acasa m-am apucat sa recuperez din treburile,cu care am ramas in urma si sa ma pregatesc de sarbatori.La inceput, ziceam ca nu mai ornez , dar  cum sa rezist in fata voastra care aratati si povestiti atat de frumos despre Craciun?Va voi arata cateva imagini de la Fagaras,pana ajung si la cele de-acasa.Voi cum stati cu pregatirile?





13 comentarii:

  1. daca raceala a trecut, atunci este bine :) Ma bucur ca nu ai zacut la pat si ca ai participat la toate evenimentele din familie.
    Un weekend placut iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. este minunat că încerci să-i mulţumeşti pe toţi, mai ales că încerci să nu pierzi nici o perioadă importantă din evoluţia minunatei tale nepoţele, Thea! îţi doresc multă sănătate! fotografiile sunt minunate ! ai împodobit frumos ! îţi doresc un weekend cât mai liniştit !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thea este axa vietii mele.Eu fac cu placere tot ce mi se cere,mai ales la ornat bazi.

      Ștergere
    2. cu drag, îţi doresc multă sănătate şi: Crăciun fericit !

      Ștergere
  3. Sunt chiar foarte prezenta,cu toate ca suntem la ceva distanta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pfff.....pai voi sunteti gata deja! Noi o sa incepem saptamana viitoare, inca nu ne-am intrat in ritm :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta cu " Cei din urma ... " ar fi bine daca s-ar adeveri si la mine :) Eu am facut putin din toate, dar cum avem si o nunta in ziua a doua de Craciun, inca n-am bifat totul pe lista. Poate pana de Revelion ma aliniez si eu :)
    Spor la treaba si ai grija sa nu mai racesti !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai timp , mai este pana la Revelion. Sper sa fie ultima pe anul asta,nu?

      Ștergere
  6. Ce frumos se vad luminitele si bradul de la Cetate. da e chef de aranjat inseamna ca va simtiti bine. Spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Totul vad ca e deja impodobit la micuta si va simtiti bine impreuna! Sper ca raceala a trecut si toate sunt acum in regula si acasa! In ce ma priveste, cu impodobitul, am lasat-o mai usor anul acesta, dar am dat curs traditiei si am pus pe ici pe colo, din decoratiunile stranse in ani! ca sa nu imi ies din mana si sa am ce strange in ianuarie...*-*
    imbratisez cu drag si poate reusim sa ne auzim la un telefon, curand! Timpul trece asa de repede...
    Va sarut!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase pozele. Una mai frumoasa ca alta. :)

    RăspundețiȘtergere