miercuri, 28 ianuarie 2015

Zapada pe munte s-a topit - Miercurea fara cuvinte














Postarea participă la Miercurea fără cuvinte, rubrică inițiată de Carmen.

25 de comentarii:

  1. Superbe peisaje, chiar si fara zapada ! :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un traseu pe care il fac lunar de vreo patru ani si nu mai opresc sa pozes , o fac din mers.Uneori mai imi ies ceva fotografii mai acceptabile.

      Ștergere
  2. Minunate peisaje. După debutul atât de geros al noului an, au urmat câteva zile incredibil de calde, care ne-a luat zăpada... O aşteptăm pe următoarea! :-)
    Numai bine vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună dimineaţa !
    Timpul tace şi trece tăvălug peste noi, aşa încât am juns la ultima miercure tăcută din luna ianuarie.
    Să ai o noapte liniştită plină de vise frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  4. la Moeciu am fost doar vara dar uite cat de cuminte si frumos este peisajul acum, iarna...spre primavara :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dci daca si la voi acolo la munte s-a topit zapada, e clar! Ce sa mai zic eu aici la campie?! :))
    Faine fotografii! Imi place foarte mult zona Rucar-Bran.

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase peisaje,să vină primăvara!
    O zi minunată îți doresc,Flori!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Flori, tare mult îţi place muntele, şi acelaşi lucru este valabil şi la mine...
    Dar cabana???

    RăspundețiȘtergere
  8. fotografiile tale sunt superbe! tare tare mult imi plac peisajele de munte, cu multa sau putina zapada :)
    frumoasa excursie ne-ai oferit! multumim :)
    O zi buna iti doresc! Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ar fi sa adun pozele facute pe drumul asta ...Dar, imi place mereu,indiferent de luna si anotimp.

      Ștergere
  9. Anul trecut mai gaseam ici colo zapada pe zonele mai inalte, dar trebuie sa se duca sa iesim din nou la cutreierat.

    RăspundețiȘtergere
  10. Tare mult imi doresc sa ajung si eu la munte. Nu stiu cand va veni vremea!:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Primavara bate la usa? Ar fi si cazul,nu?PUpici!

    RăspundețiȘtergere
  12. lasa ca vine ea iarasi, nu scapam chiar asa!

    RăspundețiȘtergere