marți, 19 martie 2013

La gradina

Picatura
Un crater mic

Forme de apa
 Cum se anunta la meteo,azi era o zi calda.De duminica ma pregatesc sa merg  la gradina sa tai tandafirii,ca mugrii cresc si o sa-mi imputinez florile.Ieri mi-am dat vitezometrul peste cap.Am rezolvat tot ce mi-am propus.Azi ,precum Scufita Rosie,mi-am pregatit cosuletul cu mancare pentru la cabana si trag o fuga la un magazin Dedeman sa cumpar niste plante .Mi-am luat  liliac,ca cel din prima poza,ca nu aveam din asta si un trandafir galben.Mai am cativa,dar poza astuia era mai frumoasa.Stiu ca nu e ce se arata,dar m-a tentat ca pretul era acceptabil.Am mai luat cateva plicuri cu seminte si  o greba,cam cum cred eu ca s-ar potrivi la forta si indemanarea mea;adica mai mica.Ajung plina de elan muncitoresc.Ma schimb,pregatesc uneltele,plantez ce cumparasem si cand sa ma apuc de trandafiri incepe ploaia.Ce sa fac?Strang uneltele si tot ce insirasem prin curte,ca mai mult ma pregatese ,decat lucrez.Stau,ma uit ,ma gandesc  ce pot sa fac? Ma intorc acasa.Ploua linistit  si ma incantau stropii mari ce cadeau in apa care se adunase rapid..Iau aparatul si fac cateva poze.Greu sa iasa ce vedeam eu si ce reuseam sa pozez.Pana la urma mi-au  iesit cateva ,pe care le pun aici.






3 comentarii:

  1. ooooooooooooooooooo! la noi nu e prea cald, dar de plouat nu a plouat mai deloc.
    sper sa dea soarele cat de curand in gradina ta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si pe mine m-a incurcat zilele astea ploaia la treburi. Si azi...
    Liliac roz...e foarte frumos. N-am prea vazut, sper sa iasa macar apropiata culoarea :)
    Ultimele doua fotografii sunt reusite. :)
    O noapte buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. pic,pic,câte-un pic până n-o mai rămânea nimic !!!

    RăspundețiȘtergere