duminică, 10 martie 2013

Inceputul inceputurilor

Este o minune mica,pe care abia am gasit-o in toata iarba din curte.
Bradutul in ghicevi.
Ma asteptau acesti ghocei la care tin tare mult,fiind o legatura tainica a mea cu primava.
Ultimii mohicani.Le vor  lua locul ghioceii galbeni.
Narcisele se grabesc sa creasca.
Niste viorele de gradina .
Aceste lalele se lupta cu pamantul dur din gradina.Sa vedeti ce frumoase vor fi.
Palcuri cu lalele de diferite culori.
Ieri am fost la locurile natale.Nu e un drum lung, l-am facut poate de peste 1ooo de ori in anii anteriori,dar pentru mine e greu.Cei 65 de kilometrii mi se par 650.Acolo merg de la un cimitir la altul si pe la cateva rude de-ale mele si de-ale sotului..Asta e greu,ca parintii s-au dus,a trebuit sa instrainez casa si nu prea ma mai leaga nimic.Am primit un brad de la una din verisoare.Azi m-am dus sa-l pun intr-un ghiveci.Imi doream ,ca mai am unul ,dar prea mic  si chiar un molid.Regretam ca nu m-am dus ieri la gradina ca a fost o zi superba si azi ploua la un moment dat,dar eu cum sunt baftoasa a dat soarele cat am mesterit eu.Nu m-am putut abtine sa nu fac cateva exercitii de fotografiat.De cand cu aparatul asta nou, as vrea sa uimesc lumea,dar pana o sa-i  invat tainele trebuie sa mai am rabdare.Deocamdata prezint ce-mi iese mai bine dintr-un numar mare de incercari.Sunt foarte perseverenta..

3 comentarii:

  1. ce lacramioare minunate ..superbe , cred ca au iesit si la mine in gradina , nu am ajuns inca...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt frumoase fotografiile. Floricica albastra e super, am gasit si eu cateva dar nu aveam aparatul cu mine si am uitat pana la urma de ele :)
    Imi plac lușcuțele, fotografia a iesit perfect. Ma refer la ghiocelul acela bogat, cu pete verzi. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu te duci acolo doar pentru a merge la cimitir? E tare greu cand te vezi nevoit sa treci pe langa casa in care ai locuit, in care au locuit cei dragi. :((
    Dar te descurci la facut fotografii!

    RăspundețiȘtergere