marți, 7 iunie 2016

Vananta la vacanta

Credeam ca nu va trece asa mult timp si eu sa nu mai scriu aici.Am citit ca multe persoane, au tendinta de a se retrage sub diferite forme.Eu nu intentionez sa stau deoparte ,numai ca acum vara sunt mai ocupata si vreau sa ma si plimb.Sotul meu nu vrea sa auda ,daca trebuie sa facem vreo calatotie afara de Fagaras ,asa ca am decis, ca fiecare sa faca cum ii este bine.Am fost cateva zile la Balcik,apoi de 1 iunie am fost la Fagaras,pentru ca Thea avea o serbare cu baletul si nu puteam lipsi ,iar pe telefon e mai greu cu blogul.Excursia de la Balcik a fost pentru mine  o cura de intinerire.Gasca a fost de 9 persoane ,colegi si prieteni de ani si ani.Totul a  fost la superlativ.De la transport,un microbuz comod si sigur,pana la cazare,vreme ,plimbari ,minunata gradina cu trandafiri si Castelul Reginei Maria.Mi-ar trebui cateva pagini sa descriu in mare acest eveniment.La intoarcere, am stabilit ca vom mai face si alte excursii,functie de timp,vreme si vremuri.Ce putin ne trebuie ,sa ne dam seama ca viata se poate schimba cum vrem noi si sa ne bucuram de ea!





9 comentarii:

  1. Foarte frumos peisajul, frumoasa si vremea, totul!

    RăspundețiȘtergere
  2. asa sa faci Floricel, cat de multa plimbare...si eu las tot pentru asta!
    te pup si poate...ne plimbam una spre alta anul acesta! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine, ca ti-ai gasit companioni de calatorie :) Bravo !

    RăspundețiȘtergere
  4. Si ați prins si vreme buna! Bravo! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am plecat pe ploaie si frig,dar eu auzisem va va fi vreme buna si le-am spus.Am glumit mult pe acest subiect.

      Ștergere
  5. este minunat când faci ceva deosebit pentru sufleţelul tău !
    cu drag, îţi doresc cât mai multe excursii care să te încânte !

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce imi place concluzia: "...am stabilit ca vom mai face si alte excursii, functie de timp, vreme si vremuri. Ce putin ne trebuie, sa ne dam seama ca viata se poate schimba cum vrem noi si sa ne bucuram de ea!" Asa trebuie gandit! Ma bucur sa va revad, de fiecare data! Frumoase toate instanturile surprinse, in toate postarile dvs. Cu pozitivitate mereu si mereu, toate cele frumoase in iunie si intotdeauna pentru dumneavoastra! Salutari cu drag!

    RăspundețiȘtergere