duminică, 12 iulie 2015

La mall - 1

Cand am sosit in Brasov,mi-am dat intalnire cu fetele la un mall .Era un pic mai devreme de ora deschiderii tuturor magazinelor.Am zis sa poposesc la umbra , in liniste,asa ca am traversat holul magazinului si am ajuns in spate.In asteptare, imi atrage atentia o multime de dispozitive pentru hidranti.Mi-am amintit ca in urma cu ceva timp,un magazin a luat foc si a fost un incendiu,destul de mediatizat.Acu mi se pare ca sunt chiar prea multe,voi ce ziceti? Valabil proverbul :"cine se frige cu ciorba ,sufla si-n iaurt".

11 comentarii:

  1. Dar nu Unirea a luat foc, ci MyPlace care este pe partea opusa, langa hotelul alb. Din pacate nu aveti ce face in Unirea, e cam gol si nicodata nu a fost plin. Nu stiu de ce nu s-au ingesuit magazinele acolo....acum cu noul mall probabil ca se va goli si mai tare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, n-am vazut niciodata sistemul acesta de hidranti, aliniati, o fi vreo tehnologie noua.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bizare "guri" de hidrant! Nu am mai vazut asa ceva! ☺ O Doamne, mare e gradina Ta!

    Duminica placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Adriana m-a corectat ca e un magazin apropiat.Iti dai seama ce-o fi acolo.!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am vazut hidranti asa aliniati pana acum :)) se pare ca se aplica cu adevarat proverbul

    RăspundețiȘtergere
  6. parca ar fi niste cobre gata sa muste...cu siguranta nu am mai vazut asa ceva :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Excellent blog! Do you have any tips for aspiring writers?
    I'm planning to start my own blog soon but I'm a little
    lost on everything. Would you advise starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many choices out there that I'm completely overwhelmed
    .. Any ideas? Many thanks!

    Here is my blog post - RusselNStinespring

    RăspundețiȘtergere