vineri, 20 decembrie 2013

Reflexii in oglinda -Bazinul

Toata lumea agitata cu pregatirea Craciunului,numai eu imi fac timp si pentru o portie de relaxare.Cum nu prea gasesc la varsta mea,amatori pentru o terapie in apa,m-am decis si merg singura.Prima zi cand am mers,  erau cateva persoane,instructori si copii. A doua zi erau doua persoane.Am gasit intervalul de timp cand nu e mai nimeni.Azi am fost singura. Dupa ce am inotat serios cam 400 de metri,m-am balacit si am exersat tot felul de stiluri.Doua ore sunt suficiente pentru o portie de diversitate.Reflexiile acestea sunt tare placute pentru mine!




Dacă doresti sa participi, publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai "vazut in oglinda ta", (poate fi si cea retrovizoare) si inscrie articolul la
"Reflexii in oglinda", la SoriN

10 comentarii:

  1. Foarte tare! Ma bucur pentru tine! Da' unde este bazinul asta ca arata foarte bine?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună draga mea!
    Arată super bazinul,puțină mișcare nu strică!
    Un weekend cât mai plăcut!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Excelent! :) Imi place sa ma balacesc, desi am ca stil de inot stilul toporului: ma scufund! :)
    Mi se pare mie sau in prima poza, in bazin, e un om imbracat? Ar fi haios! :)
    Craciun cu bucurii iti doresc si un An Nou cu multe impliniri! Sanatoasa sa fii si de belsug sa te bucuri alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da,draga mea,are un costum ca de scafandru.Pentru ce? Nu stiu.Multumesc,aceleasi urari ti le intorc inzecit!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce placute momente de relaxare! nu stiu sa inot dar imi inchipui cat de placut este! o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ooo, ce te invidiez...
    Cât de mult mi-ar plăcea la bazin...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut si eu ceva retineri la inceput,dar curand o sa devin de-a casei.

      Ștergere
  7. Aveti un bazin super acolo. E bine si ca stii sa inoti. Eu, una, nu stiu...

    RăspundețiȘtergere