duminică, 7 iulie 2013

FFFB special -La pascut

Mergand eu aproape zilnic din oras la cabana,trec pe langa niste pajisti, la marginea orasului,unde pasc mai multe cirezi de vaci;pajisti care au fost brazdate de un drum asfaltat,de cam10 kilometrii,nou cu fonduri europene.Nu trebuie sa va spun ca nimeni nu vede rostul drumului,dar vacile nu se murdaresc de noroi.Ori sunt la pascut,ori circula civilizat.Asa e la noi.Am avut timp ,









chef si  cum le-am vazut le-am pozat.Alaturi de un frumos cartier de locuinte in devenire,pasc cu pofta vacile dupa cum vedeti.Sunt niste pajisti superbe,cu iarba,flori,ciulini,arbusti,nu ma mai saturam fotografiind,gata sa ma apuce ploaia.Nu m-am grabit ca nu m-a deranjat nimeni, eram singura pe o imensitate de teren,cu vacile si vacarul.

14 comentarii:

  1. Bună dimineaţa, bunica!
    Chiar că superb! Prima fotografie e minunată.. şi ultimele două, la fel! Am zăbovit puţin în ele, să respir puţin aer curat. Mulţumesc frumos.
    O zi şi o săptămână minunate! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Flori!
    Sunt minunate pozele,îmi plac foarte mult!
    Să ai o săptămână cât mai frumoasă și plină de realizări!
    Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daaa...România pitorească. O seară plăcută. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :) frumoasa postarea ta de început de saptamâna!
    pupici si imbratisari

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca drumul asfaltat, ce pare azi fara rost, face parte dintr-un plan secret :) ;) Glumesc. Multe lucruri s-au facut asa. Nu e singurul acest drum.

    RăspundețiȘtergere
  6. pozele sunt facute in apropiere de Priseaca?

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc pentru raspuns!
    l-am cunoscut pentru ca eu sunt din Teis.

    RăspundețiȘtergere
  8. iar penultima poza este facuta in Decindeni?

    RăspundețiȘtergere
  9. penultima poza este facuta in Decindeni? multumesc!

    RăspundețiȘtergere