luni, 13 mai 2013

Vizita



Dupa mai multi ani de lipsa,am regasit-o pe nasa.Este nasa de cununie si de botez a ficei mele.Ea a stat si mai sta , in Ploiesti,eu in Targoviste,dar nu ne-am vizitat  decat de cateva ori.Mai mult se vizita cu mama,la cativa kilometrii de oras,ele fiind prietene in tinerete,diferenta fiind de 10 ani.De la moartea mamei ,ne-am regasit parca inlocuind  si una si cealalta o lipsa.Acum e singura si cum nu are copii,se bucura de cei ai   apropiatilor .Nu avem un protocol bine stabilit intre noi.De multe ori ne suna ea,fiind cam de datoria noastra sa o sunam,dar nu se supara.Ne-am tot intalnit la parastase si i-am facut o invitatie,sa stea la noi cateva zile.Credea ca glumesc,dar am insistat si acum doi ani a venit pentru 3 zile.Nu am intalnit un musafir atat  ''de-al casei'',care sa nu deranjeze in nici un fel,cu o prezenta placuta,vesela,glumeta,plina de poezie si cantec.De-aia se intelegea bine cu mama:ele cantau,discutau de piese de teatru,de poezii,romante,cu toate ca mama nu avea multa scoala.Eu sunt anti- talent ,dar m-am compensat cu altele.Vara trecuta am fost la Felix si am invitat-o si pe nasa ,ivindu-se o oportunitate.A fost foarte fericita.Normal ca m-am bucurat de companie.Anul acesta am insistat sa vina de Paste,dar a refuzat.N-am lasat-o  si a venit a doua zi.Se vede ca timpul incepe sa-si spuna cuvantul,nu a stat decat doua zile.Eu m-am bucurat ca i-am oferit doua zile placute,diverse si vesele.Eram asa de distrate ,ca la plecare am uitat sa-i dau cadoul ; ii luasem o palarie.Abia cand s-a urcat in microbuz i-am zis si am ras amandoua.Nasa  ,asa cum o vedeti are 73 de ani.As vrea eu sa arat si sa ma comport ca ea ,daca mai apuc  anii.

12 comentarii:

  1. sa traiasca Nasa! nu credeam ca are 70! zau arata foarte bine, asa la jumatatea lui 50! Sa fie sanatoasa si vesela, asa cum ai surprins-o in fotografii! :) Tu sigur vei ajunge varsta, de ce nu?! Trebuie sa dansezi la nunta lui Thea! si sa-i fii sprijin, oricand va avea nevoie de un mic ajutor!
    te pup draga mea. Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,e surprinzatoare varsta .Fiecare om spera,depinde de domnul.Noapte buna!

      Ștergere
    2. draga mea, te invit la mine la postarea despre moda, pentru ca daca ai imprimanta, ofer o adresa pentru papusi din hartie, cu garderoba! Te poti juca o zi intreaga cu scumpa ta Thea!

      Ștergere
  2. Cat de bine arata!!!
    Sa fie sanatoasa si multi ani înainte!
    pup Floricico! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Zile pline de bucurii. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. haioasa palaria nasei...am inceput si eu cu palariile de anul trecut...am tot cumparat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are nasa o multime de palarii,multe de dincolo,sunt frumoase.I-am luat si eu una,dar a fost o alergatura pe mine sa ma ridic la pretentiile ei.

      Ștergere
  5. Arată super la 73 de ani!!!
    Să-ți trăiască și să fie sănătoasă!
    O zi minunată îți doresc draga mea!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. O sa-i fac un poster,ca sa nu uit de mine,cand o vad.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nasa chiar arata foarte bine. Pare mai tanara de cei 73 de ani. Asta poate fiindca are spiritul tanar :)
    Sa fie sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere