luni, 21 ianuarie 2013

Oameni si oameni

In seara asta m-am delectat citind multe si diverse.Sunt surprinsa cati oameni destepti si talentati sunt!Cand vezi un ditamai textul ,arunci o privire si nu-ti propui sa-l parcurgi.Dupa primele fraze il citesti pe nerasuflate pana la sfarsit.Unii sunt privilegiati de soarta,altii nu.Unii sunt foarte tineri si isteti,altii mai batrani si sa nu spun ceva de rau,ciudati.Unii sunt fericiti,altii nu.Unii vor sa para ceea ce nu sunt si-ti dai seama dupa comentarii,se simte invidia. .Altii sunt tare nefericiti.Le simt nemultumirea,revolta,supararea ,chiar daca ce scriu, nu reda o asemenea stare.Oameni si oameni.

8 comentarii:

  1. da...oameni si oameni ...ai dreptate , mie imi place sa descopar :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa,si eu descopar.Asa te-am gasit !Mi-ai placut si te mai butonez din cand in cand.

      Ștergere
  2. :) Nu avem cum sa nu fim foarte diferiti :) Asta e frumusetea lumii :) Si a blogosferei, desigur!
    Printre cei vizitati in seara zilei de 21 am fost si eu. Mi-ar placea sa stiu in care categorie ma aflu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elly,tu esti serioasa,imprevizibila si frumoasa, atat fizic,cat si sufleteste

      Ștergere
  3. Eu nu cred ca vreau sa stiu in ce categorie ma incadrezi. Prefer sa ma amagesc in continuare. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nju te amagesti deloc.Sti ,ca de la inceput ti-am vazut talentul scriitoricesc.Faci mai mult ,decat ar trebui,pentru cei din jurul tau.Nu toti te apreciaza pentru asta.Esti una din preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Floarea draga! Cred totusi ca ma supraevaluezi. ;)

      Ștergere
  5. "oameni si oameni........"ma puteti ajuta?"

    ====================================================================
    1-Lipsa unei poze,a unui simbol grafic,insemn etc. din profilul blogger-uluine spune ca acela nu mai exista fizic.
    2- Nimeni dintre cei de pe internet nu este 'prost' adica redus mintal.Fiecare are dreptul sa faca ce crde de cuviinta si merita sa stie lumea despre el,si,eventual sa dialogheze cu cei cu care se acomodeaza.
    3- "Sa nu comentezi ceva cu un 'prost',pentru ca dupa comentariul sau te trezesti cu el intreg.".Prost iformat,prost instruit,intentionat,etc....Dupa apelul de a fi ajutata ai aparut in profil cu o poza in pofida ajutorului cerut,de la starea in care nu aveai nimic.Sigur vei sterge acest comentariu,pentru ca unii nu vor sa fie decat asa cum vor ei si nu cum sunt perceputi,dar cel putin vei citi ceva scris doar cu titlu de 'povata'.Mai departe...Dumnezeu cu mila.Iti reamintes ca din prea multa expunere in public,un mare cantaret italian de muzica usoara nu si-a mai vazut fiica niciodata...!???!...iar exemplele date demine cu CIA,FBI,asi dorit sa fie convingatoare.Sunt peste 5000 de copii disparuti in Romania,de urma carora nu mai stie nimeni nimic!Am crescut 4 copii si au ajuns aproape de pensie dintre ei,dar au ajuns!Cu condescendenta,nartip

    RăspundețiȘtergere