marți, 7 august 2012

Vara torida







De la un timp, nu prea mi se leaga nimic.Sunt multe cauze de luat in calcul:caldura.batranetaea,nesansa in viata,oameni din jurul tau si chiar autoritatile,reusesc sa te scoata din sarite prin personalul foarte slab pregatit.Legile se schimba destul de des.Tu care nu esti in tema,cand crezi ca ai rezolvat o treaba,te trezesti ca nimic din ce aveai nu mai e valabil.O iei de la capat cu hartii si hartiute pena nu mai vezi clar in jurul tau.Sper sa trec si peste astea.Mi-am propus ca dupa mine(dupa ce mor ) sa nu mai alerge nimeni,sa mi le pun in ordine si totul sa fie ok.Am avut si o mare multumire.A venit minunea bunicii.A stat 10 zile si daca vreti sa stiti a dormit cu mine.Au fost cele mai frumoase nopti din ultimii  ani.Ma uitam la ea noaptea si nu ma saturam privind-o.Ce oboseala,ce caldura,cand trebuia sa mergem in parc ,in oras,la gradina zoologica cu ele.O sa va pun si voua cateva poze .Nu sunt prea normala,imi venea sa-i fac poze cand dormea,atat imi placea de mult,dar ce m-ar fi bombanit Simona va dati seama.Nu stiu cati bunici sunt atat de topiti dupa nepoti,dar noi suntem in top.O sa va mai tin la curent cu noutati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu