vineri, 16 martie 2012

Alti ghiocei

Cum da un pic soarele  fuga la gradina.Zapada era destula.Masina trebuie sa o las la poarta vecinilor, la mine risc sa raman pe pod,ca nu am facut deloc partie.Am dat cateva lopeti si ma gandeam la cei care zile intregi au facut transee prin zapada,ce greu....La un tur am vazut ca am din nou ghiocei,intr-un loc mai insorit al gradinii.Cat de grasani sunt si ce parfum , nu va imaginati. Au aparut si albinele dupa cum am prins una in poza.Astept sa se topeasca zapada sa pot lucra .Daca tot m-am dus, am facut poze,mi-am schitat un plan de bataie pe o perioada de inceput,Am tuns un salcam care face flori mov ca prea crescuse lataret  si-mi strica o anume imagine.Vedeti si voi pe acesti  ghiocei ,ca mai sunt sub zapada altii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu