luni, 29 august 2011

Aniversare







Doamne a trecut vara!Nu-mi vine sa cred,ca timpul zboara in halul asta.Cred ca e un fenomen ce cuprin,de o multime de oameni.Pe multi i-am auzit mirati de trecerea cu rapiditate a timpului.Ca un eveniment foarte important in acesta valtoare a fost implinirea a doi ani a minunatiei noaste.Vai de noi!Am sarbatorit la "Arlechino",cu tot felul de jucarele si dispozitive pentru joaca,muzica ,cu copii ,parinti si bunici.Baietoiul sarbatorit, A TREBUIT sa poarte o rochita ,de ca de ziua ei ,nu se putea catara si sa se joace pe toate utilajele de acolo.A fost incantata atat ea,cat si noi de cum a iesit.Unora nu li s-a parut ca ar fi cine stie ce,dar noi am fost mutumiti si asta conteaza,ca am facut-o pentru copil nu pentru fite.Va pun cateva fotografii,nu prea reusite ca cele bune nu mi-au parvenit inca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu