joi, 9 iunie 2011

Vizita




Am  zis sa postez mai multe fotografii in serie cu Thea,dar parca as intercala si altele de la gradina.Cand vrei sa-ti ocupi timpul fa-ti o gradinuta.Eu nu-mi imaginam ca te invarti ca un titirez intr-un spatiu mic si sa depui atata efort.Imi amintesc de baranul tata care nu se vaita niciodata cand avea de sapa.Noi priveam ca ceva normal,abia acum imi dau seama ca era un efort nu gluma.Am primit vizita unei prietene care a venit cu o alta prietena a ei  (nu reusisem sa ne intilnim,chiar daca au trecut trei decenii) sa-i arate ce minune am eu.Abia dupa ce au plecat am facut cateva poze si nu ma mai simtem atat de obosita.Mie nu mai mi se pare atat de frumos,dar un strain cand intra in curte se minuneaza,ca e simplu,rustic si colorat.Ca sa am umbra dupa amiaza la cabana am facut un perete alturi verde din glicina-mana maicii domnului.Va inchipuiti ce miros emana.Mai sunt si alte nimicuri care fac mai interesant modul de trai acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu