luni, 26 ianuarie 2009

त्रेचुत त्रेचुत

Noi suntem un popor care spre deosebire de altele special,mai ales in ceea ce priveste legetura parinti,copii.Sunt diferite situatii ,eu de exemplu am fost si sunt legata de trecut.Ani de zile mi-am dat interesul ca mama sa traiasca contrar tuturor legilor medicale.Dupa 13 ani s-a prapadit.Greutatea e mai grea decat mi-am imaginat vreodata.De ce oare nu vedem adevarata fata a situatiilor prezentate de ei dacat numai dupa ce nu mai sunt?Totdeauna vroiam sa fiu impartiala in legatura dintre parinti.Vedeam dreptatea pe undeva pe la mijloc.Acum o vad altfel.Sunt situatii care le vedeam ,le auzeam,dar nu le credeam.Acum sunt evidente.E adevarat cind se spune:nu stii pana nu traiesti cu un om alaturi de tine o perioada de zeci de ani.Abia acum vad adevarata fata a celuilalt parinte,prin prisma celui care s-a dus.E prea tarziu si nu se mai poate face nimic.Trebuie sa las lucrurile sa-si urmeze cursul firesc,sa ma inarmez cu rabdare si un pic de detasare ca sa pot trece pe mai departe.Am in viitorul apropiat noutati pe care le astept de foarte mult timp.Trebuie sa ma protejez ca sa dau o mana de ajutor daca mi se cere si asta ma mentine.

Un comentariu: