miercuri, 13 ianuarie 2021

Un pic de iarna la Targoviste - Miercurea fara cuvinte







 

11 comentarii:

  1. Incep cu La Multi Ani plini de bucurii si sanatate!
    Cat priveste imaginile, e clar ca a venit iarna si acolo! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase imagini !
    Să ai un an liniştit ! Multă sănătate !
    Pupici ! ❤👍

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!!
    Ce iarna frumoasa ati avut! Ca in povesti :D.
    <3
    Si ce multa liniste aduc imaginile cu bisericutele impodobite!!
    Happy WW :*!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place si iarna voastra! Ai reusit sa o "imortalizezi" excelent!
    La multi ani cu sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Repede, de cum am vazut.Pana seara gata zapada.Un an minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga mea Florina,
    Sa aveti un an nou plin de sanatate si fara griji!
    Sper ca esti bine si totul este ok acolo la voi!
    Noi nu am avut inca zapada dar mai este iarna inca ... cine stie!
    Inaca o data La Multi Ani, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. La mulți ani cu sănătate si un an nou mai liniștit! Imaginile sunt de vis!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ca și la București... Anul ăsta iarna a căzut pe 12 ianuarie. :))

    Sănătate și numai bine!

    RăspundețiȘtergere