vineri, 11 ianuarie 2019

Bucuria unei vizite


   A trecut mult timp de cand ai mei copii,nu au mai venit la noi.Se multumesc cu vizitele noastre aproape lunar.Pentru mine ,cele trei zile au fost putine,pentru ca aveam multe in plan.Am fost cu Thea la patinoar,fiind locul pe care l-a preferat in cateva randuri.Nu mai patinase decat acum doi ani ,dar stia pe role.A reusit sa se tine bine in cele cateva ore,in care bunica era ca o statuie,dar am rezistat eroic.

Bunicul ne-a facut un tur al orasului seara.
Am descoperit  ce multe tinute imi pot face,iar bunica m-a lasat sa iau cam detoate.

Joaca pe noi si plimbari ,pana ne-a rapus "viroza"se zice.Ei au plecat si eu am ramas sa -mi revin.E a doua oara in mai putin de o luna ,cand ma confrunt cu boala. Sper sa fie cu leac si sa nu mai am probleme.Nu degeaba urarile mele contin "sanatate".Sa aveti un an bun ,cum vi-l doriti,dar si multa sanatate!

10 comentarii:

  1. imi inchipui ce frumos a fost sa o aveti pe Thea la voi. Cata bucurie se vede in fotografii si in videoclip!
    Sper ca viroza nu te-a prins cu adevarat si ca dupa ce te odihnesti un pic, vei fi iar in forma. Un weekend minunat!
    PS: am observat ca nu te mai inscrii la MfC... oare de ce? te-a suparat cineva?! Glumesc... stiu ca probabil din lipsa de timp. Noi insa te asteptam :-) Pe curând!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooo! Nu-i bine deloc! Bunica-statuie :) a racit! Fa-te bine repede! Multa sanatate!
    Mare veselie acolo! La prima vedere, Thea se descurca foarte bine pe patine! Mi-ai facut dor de patinaj! :)
    Zile senine iti doresc, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am reusit sa-mi revin,abia dupa vreo 5 zile.Sper sa fie ultima pe iarna asta.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. offf, ai mare grija, consuma multa vitamina C si sucuri de fructe facut in casa! te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat mai incolo sa stea racelile de bunica!

    RăspundețiȘtergere