vineri, 23 februarie 2018

Caruselul

Am avut zile, in care m-am invartit ca intr-un carusel,aproape o luna .Acum m-am linistit,imi reiau preocuparile si pasiunile.Am fost doua saptamani la Fagaras,dar Thea si Pufi m-au facut sa nu ma plictisesc ,sa continui cu caruselul si sa  fac o multime de fotografii cu telefonul,pana o sa-mi iau un aparat foto. .Am veni acasa cu grija colegului de apartament,dar ca o recompensa a vietii totul e bine.Acum ma uit cum a trecut si ce am facut atata timp.Va voi pune cateva imagini exemplu.
Intrarea in Sinca  Noua -apropiem Fagarasul.
Plecam la Joaca.

Greu se distinge Pufi prin zapada.
Un pic de miscare....

Plecam la o onomastica.
Cu bunica pot sa sar cat vreau si chiar sa ma dezbrac.
Aici bunica e fericita , o partida de joaca la piscina.
Cetatea Fagarasului in alt punct cardinal....

8 comentarii:

  1. Domnisoara ta sa facut tare frumusica si seaman cu tine!
    M-ai facut sa zambesc ... 'colegul de apartament'! LOL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vrei sa zici ca nu e asa la batranete?Daca nu am fi prieteni,batranetea ar fi mai grea.Thea a crescut.Imi era dor de voi.

      Ștergere
  2. :) ce frumoasa e nepotica! Ati avut cev a activitate!

    RăspundețiȘtergere
  3. E bine ca e totul bine! Relaxare va doresc, ca se vede ca a fost intens caruselul! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. caruselul se va invarti mai departe ☺ vei vedea ca ai multe-multe de facut si acasa ;-) sunt sigura.
    Frumoase fotografiile tale - cu telefonul. Ti-am mai scris eu parerea mea despre camera foto - inutila! Telefonul are camera foarte buna, uite ce calitate super au fotografiile tale!
    Weekend placut, alaturi de "colegul de apartament" ;-)

    RăspundețiȘtergere