luni, 12 iunie 2017

Sirop de trandafiri

Ati facut vreodata sirop de trandafiri?Eu da! Am niste tufe ,mai mult salbatici,care fac niste flori foarte mirositoare si frumos colorate.Am cules pe parcursul a mai multor zile petale,pastrate la frigider pana cand am strans cat trebuia pentru cativa litri de sirop.Retete sunt o multime ,trebuie sa alegi ce vrei.Eu am facut si un fel de gem din petalele ramase,nu m-am indurat sa le arunc.Afara de sirop,am mai mesterit si alte conserve,de visine,capsuni,loboda,marar,leustean,ca ploaia le-a crescut bine.







Abia dupa trei zile s-au racit in paturile din cos.


15 comentarii:

  1. Uaaaau!!! Cred ca pus un pic de sirop in limonada o sa fie senzatie! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat ! Eu fac doar trandafirata, n-am asa de multe petale. Ce ai tu acolo e Rose de Rescht, un trandafir de Damasc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma gandeam ca cineva o sa-mi spuna soiu trandafirului,dar tu esti o minune si ma bucur ca te-am cunoscut.Daca vrei cred ca-ti pot trimite,sau pun la ghiveci si vedem noi cum iti parvin.

      Ștergere
    2. Draga Flori, am si eu doua tufe, dar sunt mai putin spectaculoase decat a ta :) Da am grija de ele si in cativa ani te ajung. Iti multumesc mult pentru intentie !

      Ștergere
  3. Deja simt mirosul de trandafirii,vreau și eu câteva petale!
    O săptămână frumoasă și parfumată să ai,Flori!
    Pup cu drag și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce minunat sa poti face asa ceva!
    Dulceata de trandafiri se gaseste cam rar, din pacate. Ai fost o harnicuta!
    Spor la tot si sa va bucurati de bunataturi!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragă Floare, îți mulțumesc! Mi-ai amintit de siropurile pe care le făcea bunica, ba chiar am și simțit parfumul lor delicios! Ești o bunică pe cinste!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte bun siropul de trandafiri.La mine in familie bunica se ocupa de reteta asta.Cred ca cel mai curand o sa incep si eu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi lasa gura apa cand ma gandesc la siropul de trandafiri si nu inteleg cum atunci cand eram mica si puteam bea sirop de trandafiri facut in casa refuzam intotdeauna :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Minuni delicioase si parfumate, fara indoiala! Grozave variate conserve si vara de abia a inceput! Spor in toate cele frumoase pentru toata familia! Salutari, imbratisari cordiale!

    RăspundețiȘtergere
  9. tare mi-ar placea sa gust din siropul tau!
    daca gasesc flori de trandafir, incerc si eu neaparat!

    RăspundețiȘtergere