sâmbătă, 25 februarie 2017

Buchetul

Intotdeauna de ziua mea primesc flori.Pe masura ce anii trec,sunt mai putine persoane care-ti ofera flori de ziua ta.Ele au fost si sunt o mare bucurie pentru mine.Anul acesta buchetul a fost deosebit pentru luna februarie.Fica mea ma uimeste si ma incanta ,in fiecare an,cu flori si nelipsitele torturi sau prajituri insotite de lumanari.Se lucreaza la dublu,pentru ca la doua saptamani e si ziua sotului,anul serbat a fost foarte mare...Anii trec , ne amuzam si noi numarandu-i.


15 comentarii:

  1. LA MULTI ANI BUNI !!!!!
    Sa va dea Domnul multa sanatate si viata lunga, sa va bucurati de zilele de pensie si de nepotica. Sa-ti traiasca sotul multi ani cu bucurie!
    pupici si îmbratisari! ��

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult ! Aceleasi ganduri bune am si eu pentru tine si familia ta.

      Ștergere
  2. Ce frumosi sunteti! :) Va doresc sa va bucurati multi-multi ani impreuna!
    La multi ani, cu drag! <3

    Figura ce esti! :)) Si zi asa! Pe masura ce anii trec sunt tot mai putine persoane care ne ofera flori de ziua noastra!? Ai dreptate! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai,da!Acum ceva ani,abia le duceam,acum ma bucur si de mai putin.Important ca sunt.

      Ștergere
  3. La multi ani cu sanatate si fericire! Sa va bucurati de calatorii si vacante multe multe! Si sa fiti rasfatati de copii! :)
    Aveti amndoi varsta parintilor mei! :) pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. LA MULŢI ANI !
    Multă sănătate !
    O soţie, o mamă şi o bunică minunată !

    RăspundețiȘtergere
  5. la multi ani frumosi, un buchet virtual ai si de la mine!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani cu sanatate! Si eu ii mai duc mamei buchete de flori de ziua ei numai ca in ultimul timp am inceput sa consider ca mai bine ii iau ceva de care sa se poata folosi!

    RăspundețiȘtergere
  7. La Multi Ani cat mai frumosi si dragastosi!
    Sa fiti sanatosi si veseli!
    Cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa ai multi ani frumosi inainte, sa-ti vezi nepoata devenind o femeie implinita si sa primesti buchete la fel de minunate ca cel din fotografie.

    RăspundețiȘtergere
  9. La mulţi ani frumoşi, sănătoşi, cu multe împliniri şi mai ales cu oamenii dragi alături! :)

    RăspundețiȘtergere