miercuri, 10 iunie 2015

Alb - Miercurea fara cuvinte

Liliac si rafaelo.





29 de comentarii:

  1. Superb liliacul, bun Rafaelo, și mie îmi plac amândouă ! ☺

    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  2. Totu-i o lumină! :)
    O zi la fel de frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce imagini senine si inmiresmate!
    Sa va mearga din plin printre florile voastre!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Miam-miam ce bune sunt Rafaelo!
    Va imbratisez pe amandoua!

    RăspundețiȘtergere
  5. liliacul alb, il iubesc, bomboanele Rafaello...la fel :))
    sunt atat de proaspete si relaxante aceste fotografii...mai ca m-as plimba prin gradina ta virtuala :))
    si voi, doua frumusele! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai ales eu! Sunt niste poze uitate si le-am utilizat aici.

      Ștergere
  6. Inocenţă şi gingăşie în stare pură! :) Frumoase poze! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbe fotografii,iar voi două sunteți tare drăguțe și dulci!
    O zi frumoasă vă doresc!
    Cu drag vă îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  8. liliac alb si doua fete frumoase! :) Bunica si nepoata, ce imagine placuta!
    Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt atat de mandra cand sunt cu ea...,se vede!

      Ștergere
  9. Eu zic ca Thea tocmai descoperea asemanarea dintre cele doua, ocazie cu care este prima oara in care mi-a trecut prin cap asa ceva :) O zi frumoasa si imbratisari pentru amandoua!

    RăspundețiȘtergere
  10. liliac, bombonele şi două sufleţele frumoase !
    cu drag, vă doresc o seară cât mai plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce am gasit eu aici? Liliac alb (nu am vazut demult), o printesa delicata si o bunica simpatica ! :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum ne-am mai vestejit,ca e ceva timp de-atunci.

      Ștergere
  12. Liliac, rafaelo, Thea si buni! Lista ramane deschisa! :)
    Seara buna! Pofta buna! Sa va fie de bine! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. Doua frumoase si buni si Thea!Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoase poze! O zi frumoasă, cu multă voie bună şi... ceva dulce pe deasupra. Ce-a mai crescut mica prinţesă.
    Numai bine să vă fie şi zilele frumoase! :-)

    RăspundețiȘtergere
  15. Multa bucurie si multa voie buna, timp frumos petrecut in parfum de dalb liliac... Superbe!! Weekend super placut sa aveti!

    RăspundețiȘtergere