joi, 14 mai 2015

Lebada




Mi-am propus sa merg la cetate si sa vad ce mai fac lebedele de pe lacul din jurul Cetatii Fagarasului.. 
Am plecat in oras pregatita .Am luat mancare si normal , le-am hranit si le-am pozat fara probleme.Astazi v-o  prezint pe cea mai blanda.De cate ori le vad imi amintesc de Carmen.



Dacă doresti sa participi, publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai "vazut in oglinda ta", (poate fi si cea retrovizoare) si inscrie articolul la
"Reflexii in oglinda", la SoriN

11 comentarii:

  1. ;)) Ce frumos ai prins în imagini gratioasa lebada! La noi în Bavaria, hranitul ratelor salbatice si al lebedelor este permisa, în landul vecin Baden-Württemberg se percep amenzi mari daca esti prins!
    Lebedele cu pui, sunt agresive - probabil asta iti amintesti ca am povestit ca te alerga ca un catel sa te muste daca depasesti raza lor de protectie :))) Eu am patit-o si si fiica mea :))
    Diana - Kundalini, tocmai a scis ca ouale lebedelor de la Cetatea Fagarasului au fost furate ... ce pacat!

    RăspundețiȘtergere
  2. La noi,nimic nu ma mai surprinde.Pacat,sunt atat de frumoase ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Intotdeauna mi-au placut lebedele!
    Sunt atat de elegante! Frumoase poze!
    O zi minunata si un weekend la fel!

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt de o inimitabila eleganta...
    citeam ce spunea Carmen, ca au fost furate ouale...ce trist, urati oameni mai exista pe lumea asta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumose reflexii ai surprins! Weekend minunat cu fetele! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari pentru postare,multa culoare, delicatete,Reflexii excelente!
    O zi frumoasa!

    (Rubrica este pe blogul IULISA ,preluata la recomandarea lui Sorin)
    O zi frumoasa va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. În prima imagine ai impresia că lebăda se uită la imaginea ei din oglinda apei. Frumoase fotografii !

    Seară plăcută !

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe reflexii...ce frumos ai surprins lebedele,îmi plac tare mult!
    Weekend excelent draga mea!
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunată prezenţă, pe luciul apei. Tare frumos aţi surprins-o în fotografii.
    O duminică frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere