vineri, 17 aprilie 2015

Seara



Intr-o seara. cand eram numai eu cu Thea acasa,am avut o partida de joaca pe cinste.Are o roche preferata,s-a imbracat cu ea,s-a aranjat,a dansat si cu greu am trecut la pijama.Cum oglinzi sunt cam peste tot ,nu imi este greu sa obtin niste reflexii.





Dacă doresti sa participi, publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai "vazut in oglinda ta", (poate fi si cea retrovizoare) si inscrie articolul la
"Reflexii in oglinda", la SoriN

22 de comentarii:

  1. Ce simpatica este, sunt convinsa ca a fost o seara pe cinste :). Frumusica foc si foarte cocheta.
    Un sfarsit de saptamana cat mai placut va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. micuta printesa face economie de somn :) Cu atâtea minuni in jurul ei, cum sa poata merge la culcare - la comanda?! :)) Bine a facut bunica fiindca s-a jucat si i-a incurajat dorinta de dans! Frumoase reflexii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Se pare că următorul drum va fi la un centru de hipism. ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. imi plac grozav ochisorii ei albastri, seamana cu ai nepoatei mele :)
    e tare cocheta si frumusica, se vede ca s-a distrat grozav si in mod sigur tu si mai si :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce mare s-a facut domnisoara! Si, pe zi ce trece, tot mai frumoasa si mai cocheta.
    Foarte frumoase poze. Sa creasca mare si sa va bucurati din plin de o asemenea frumusete de nepoata!
    Weekend frumos! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Seara, dans; dimineata, exercitii de invioarare - adica tot dans.:) Din punctul meu de vedere dansul e cel mai fain "sport" :)
    Minunat sfarsit de saptamana sa aveti si cat mai multe seri de... dans! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Prințesa ta este tare dulcică,pozele sunt superbe!
    Weekend plăcut îți doresc,Flori!
    Pupicei.

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, foc de dulcica este! Va fi o frumusete de fata, buni va trebui sa ai grija mare, cand vor face baietii coada la usa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nepotica e o scumpica, cu o asa buni, cum sa mearga fata la somn?Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi pare rau ca nu pot sa pun aici o poza, facuta de maicasa cu telefonul.Doarme pe mine,ca un bebelus.

    RăspundețiȘtergere
  11. ca o adevărată domnişorică ce este, joaca ei este cu ... moda !!!
    îi stă frumos cu tot ce se îmbracă!
    cu drag, vă doresc multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere
  12. Repetitia de seara? O draguta ca de obicei, si pare si foarte activa:))
    O seara si o saptamana frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere