vineri, 17 aprilie 2015

Seara



Intr-o seara. cand eram numai eu cu Thea acasa,am avut o partida de joaca pe cinste.Are o roche preferata,s-a imbracat cu ea,s-a aranjat,a dansat si cu greu am trecut la pijama.Cum oglinzi sunt cam peste tot ,nu imi este greu sa obtin niste reflexii.





Dacă doresti sa participi, publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai "vazut in oglinda ta", (poate fi si cea retrovizoare) si inscrie articolul la
"Reflexii in oglinda", la SoriN

22 de comentarii:

  1. Ce simpatica este, sunt convinsa ca a fost o seara pe cinste :). Frumusica foc si foarte cocheta.
    Un sfarsit de saptamana cat mai placut va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. micuta printesa face economie de somn :) Cu atâtea minuni in jurul ei, cum sa poata merge la culcare - la comanda?! :)) Bine a facut bunica fiindca s-a jucat si i-a incurajat dorinta de dans! Frumoase reflexii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Se pare că următorul drum va fi la un centru de hipism. ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. imi plac grozav ochisorii ei albastri, seamana cu ai nepoatei mele :)
    e tare cocheta si frumusica, se vede ca s-a distrat grozav si in mod sigur tu si mai si :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa iti mai alini dorul.Ne-am distrat foarte bine!

      Ștergere
  5. Ce mare s-a facut domnisoara! Si, pe zi ce trece, tot mai frumoasa si mai cocheta.
    Foarte frumoase poze. Sa creasca mare si sa va bucurati din plin de o asemenea frumusete de nepoata!
    Weekend frumos! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu vezi cum cresc copii, intr-un ritm alert.Multumesc!

      Ștergere
  6. Seara, dans; dimineata, exercitii de invioarare - adica tot dans.:) Din punctul meu de vedere dansul e cel mai fain "sport" :)
    Minunat sfarsit de saptamana sa aveti si cat mai multe seri de... dans! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Prințesa ta este tare dulcică,pozele sunt superbe!
    Weekend plăcut îți doresc,Flori!
    Pupicei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum trece un timp,mi se face dor de ea si caut prin poze.

      Ștergere
  8. Da, foc de dulcica este! Va fi o frumusete de fata, buni va trebui sa ai grija mare, cand vor face baietii coada la usa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu cum va fi ! E cam rea,dar se va schimba.

      Ștergere
  9. Nepotica e o scumpica, cu o asa buni, cum sa mearga fata la somn?Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi pare rau ca nu pot sa pun aici o poza, facuta de maicasa cu telefonul.Doarme pe mine,ca un bebelus.

    RăspundețiȘtergere
  11. ca o adevărată domnişorică ce este, joaca ei este cu ... moda !!!
    îi stă frumos cu tot ce se îmbracă!
    cu drag, vă doresc multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere
  12. Repetitia de seara? O draguta ca de obicei, si pare si foarte activa:))
    O seara si o saptamana frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere