miercuri, 19 noiembrie 2014

Pastravaria Albota - Miercurea fara cuvinte








34 de comentarii:

  1. Bună dimineaţa!
    N-am mâncat niciodată păstravi. Îmi place prea mult să-i văd în apă.
    Să ai parte de o zi bună, faină şi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce loc frumos si binecuvantat ati gasit voi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buni sunt pastravii :) Si frumosi sa-i privesti :)

    RăspundețiȘtergere
  4. A, mulţumesc pentru imagini, este prima păstrăvărie pe care o "vizitez".
    Cred că Thea a fost încântată, ea a fotografiat păstrăvii? Dacă da, spune-i că sunt foarte reuşite pozele ei şi îi trimitem un pupic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un loc unde mergem de mai multe ori intr-un an.E destul de aproape si ne place.

      Ștergere
  5. frumos loc, gustosi pastravii cred :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos loc! Ce bine ai fotografiat pestii in apa!
    Toate cele bune, Flori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca eram mai tanara as fi fost un bun fotograf,numai ca am inceput cam tarziu.

      Ștergere
  7. Hmm...as fi vrut sa sara un peste prin ecran direct in tigaie :)) Imi plac mult pestii, ce imagini deosebite.Mica printesa s-a pus pe fotografiat, fura meserie de la buni!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acolo ii vezi si apoi ii mananci.Am sa-o inant ca sa se apuce deforografiat.

      Ștergere
  8. Frumoase imagini, dar mica fotografa este si mai frumoasa !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos ai surprins peștii,fotogarfiile sunt superbe ca de altfel și voi amândouă!
    Să aveți o zi frumoasă și plină de bucurii,Flori!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ne-a vorbit cineva foarte frumos despre pensiunea de la Albota și acareturile ei, căutând să ne convingă să mergem acolo măcar într-o scurtă vacanță. Fotografiile tale sunt un argument în plus, iar păstrăvii sunt un argument hotărâtor ! ☺

    Să ai zile frumoase !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E frumos,placut,dar nu pentru mult timp,ca nu prea ai ce sa faci,daca nu esti pasionat de incursiuni montane.O abatere de la un traseu,cu un popas aici,se merita pe deplin.Apoi decizi.

      Ștergere
  11. aha :) mamaruta Thea are voie sa faca fotografii! Frumoasa vizita ati facut. Ma gândesc ca seara ati mâncat pastravi prajiti în malai si mujdei de usturoi :)) hmmm ce pofta îmi e si mie!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am reparat aparatul si pe unul mic i l-am dat ei in excursii.Cand avem chef de-un peste si-un papanas bunnnn,mergem la Albota.

      Ștergere
  12. Mi-ai facut dor de pescuit din nou :)) Arata tare dragut acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Faine imagini! Si noua ne plac pastravii :) La Albota n-am fost decat o data, de Paste, dar ne-a placut foarte mult zona.

    RăspundețiȘtergere
  14. Un loc tare frumos, iar pestisorii.... mmmm! Îmi inchipui ce buni au fost... la masă!

    O zi frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  15. Tainele fotografiatului pot fi descoperite din fragedă pruncie, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Pfui, n-am mai mancat un pastrav de nu stiu cand! Ce locuri frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  17. foarte frumoase fotografii! felicitări pentru ideea de a prezenta această frumoasă zonă din ţara noastră! multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere
  18. Sunt la fete si cum eu sunt tare plimbareata,le-am scos la drum.

    RăspundețiȘtergere