vineri, 17 octombrie 2014

Din gradina

Acum toamna parca florile nu vor sa moara.Rasar unde nu te astepti,prin iarba ,pe alei ,in gradina.Trandafirii golasi au destul de multe flori.Chiar unul pus in primavara a inflorit si nu-mi vine sa cred cat parfrum are.Altul s-a inaltat si sper la anu sa infloreasca,e trandafirul pe care mi l-am dorit de mult timp.Gazele sunt prezente,mai ales pe flori.Nu mai spun ca tufanelele sunt in elementul lor.Hortensiile si-au schimbat culoarea ,florile de piatra s-au reinventat si altele care au rasarit singure.Azi nu am avut eu prea mult timp de stat pe-acolo,dar cateva poze tot am facut .









Cel mai parfumat trandafir din gradina mea.


20 de comentarii:

  1. ce frumos! Trandafirii mei, doar doi-trei mai au câtiva boboci, restul i-am tuns deja. Peste o luna îi vom acoperi cu crengi de brad; se pare ca toamna aceasta exagerat de calda va fi urmata de o iarna lunga si bogata în zapada. Deci sa ne bucuram înca de minunatele flori ce ne ies în cale :)
    Un weekend placut îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am intarziat cu raspunsul,motivat.Eu le fac un fel de musuroi trandafirilor si atat.Ar trebui ,ca acu vine iarna!

      Ștergere
  2. Bună Flori!
    Sunt superbi trandafirii tăi și grădina ta încă este verde,nu zici că suntem în octombrie!
    Un weekend cât mai frumos îți doresc!
    Cu mare drag te pup și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma faci sa cred ca e primavara... E primavara, chiar... si gaze, si soare, si floricele care mai de care... mai-mai!! Un sfarsit de saptamana insorit pentru tine, Florina! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Parca traiesti pe alt meridian, e o jungla acolo la tine! Intr-adevar, toamna aceasta are multe surprize.

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai ce flori frumoase sunt inca la tine in gradina! La o asa toamna frumoasaaa...
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte faine sunt florile! Toamna a fost blândă cu ele până acum! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumosi trandafirii tai.Cred ca toamna aceasta capricioasa, le-a dat si pe ele peste cap.Daca imi aduc aminte am avut si eu la casa la parintii mei trandafirii infloriti pana la sfarsitul lui octombrie, intr-un an.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe culori are gradina in Octombrie ! Tare mult imi place fotografia trandafirului rosu cu petalele deschise :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa sti ca acel trandafir este grena,dar nu reusesc sa-i redau culoarea naturala la poze,decat foarte rar.

      Ștergere
  9. Cu adevarat incredibil de frumoase florile si se pastreaza surprinzator de bine. Nu am mai fost pe la gradina la bunici de aproximativ o luna, dar de pe atunci deja incepeau sa se stinga rand pe rand, acum probabil s-au dus toate

    RăspundețiȘtergere
  10. Buni are o gradina de vis! Bravo ei :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar de vis, iar preiau ce zice Coco, că ea parcă pune concluziile! Toate mi-au plăcut, dar trandafirii sunt de vis. Am crezut că parfumatul ar trebui să fie cel catifelat, grena, dar ai scris că nu. Toţi sunt foarte frumoşi, însă ultima poză este...

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumoase sunt! Ati strans numai frumuseti in aceste fotografii! Sa speram ca frigul de acum nu le strica chipul minunat, caci nu ne induram sa renuntam prea repede la frumusetile toamnei.
    Numai bine! :-)

    RăspundețiȘtergere