vineri, 11 iulie 2014

Baile Felix

De cativa ani o parte din vacanta o petrec aici.De fapt eu sunt intr-o vacanta prelungita pana la sfarsitul vietii,deaia m-am decis ca vara sa o petrec mai mult in deplasare decat acasa.Surpriza a fost ca am obtinut  bilet la bai si nu prea speram.Am hotarat sa merg cu masina mea cu o prietena, cu toata opzitia  din partea sotului.Distanta e cam mare 550 km.Acum cativa ani nu as fi visat la asa ceva,din cauza problemelor de sanatate.Drumul a fost lung,frumos cu multe popasuri.Am facut cam 10 ore cu traficul si soselele noastre.Cunostem hotelul,dar nu-mi imaginam ca va fi plin.Abia  am mai gasit pe la etajul 2 o camera mai,mai...Cazarea ca la doua stele.Eu m-am dus pentru apa si am trecut cu vederea acest inconvenient.Am inotat zilnic pentru ca vremea a tinut cu noi,am facut tratament de recuperare,am avut si cateve peripetii,unele placute,altele nu. Neplacut, a fost ca tovarasa mea, a avut ceva probleme de sanatate si a trebuit sa mearga la spital in Oradea.Placut a fost intamplarea prin care m-am intalnit cu o doamna din mediul online care este in acest cerc in care ma invartesc si eu,era din Bucuresti si venise cu mama la tratament.Multe momente libere le-am petrecut impreuna,pentru ca aveam multe pasiuni comune,cu toata diferenta de varsta,este precum fata mea,iar ea zice ca sunt o sora mai mare.Placerea a fost de ambele parti si o sa ne mai vedem pe viitor.Mi-a placut ca ne-am pozat reciproc,am povestit, am inotat,ne-am filmat,am vizitat locuri din imprejurimi,ne-am plimbat,am facut cumparaturi,am ras,ne-am minunat cum si cat se poate degrada niste minuni de locuri si cladiri.Dumnezeu m-a rasplatit prin acesta cunostinta in aceste zile.
A trecut repede,ca orice lucru care e bun si miercuri ne-am intors,chiar cu doua zile mai devreme.Acasa am luat-o de la cap.Abia acum mi-am facut timp sa va povestesc un pic de acest concediu cu peripetii.Pe viitor o sa va arat mai multe imagini din Felix si imprejurimi.
Ultima zi de piscina am ajuns prima.Era pacat sa nu-i fac o poza.

1. Bravo tie buni! Trebuie sa ai grija de tine. Oare daca ma mai duc pentru parintii mei crezi ca mai pot obtine un bilet? Oare mai merge sa-l folosesc eu pentru Bubu? Am vrea sa mergem la salina! Multa voie buna iti doresc si sanatate! Pupici!

1. NU stiu ce sa-ti spun!Acolo nu mai mergea nimic.E bine sa intrebi acolo.

2. Cred că a fost o plimbare minunată! Foarte bine, vara este pentru vacanţe, relaxare si voie bună!

Weekend frumos! :-)

3. Bună Flori!
    Superbe fotografii!
    Mă bucur pentru tine că ai reușit să ajungi la băii!
    Un weekend minunat îți doresc!
    Pupicei.

4. draga mea, zilele trecute am primit o vedere din Felix si am admirat scrisul perfect, m-a bucurat mesajul si ca cineva se gândeste la mine, însa... nu am putut descifra semnatura :)) Acum ca stiu cine mi-a scris, observ ca semnatura seamana cu un f de mâna, dar sincera sa fiu, expeditorul a ramas un mister, pâna aseara! :)) ITI MULTUMESC! :-*
    Imi place mult articolul tau, ma bucur mult ca pauza de pe blog a fost datorata acestei vacante, din care te-ai intors relaxata si cu multe experiente, pe care abia asteptam sa ni le povestesti - în cuvinte si imagini.

1. Cred ca m-am emotionat de nu am semnat citet.Normal sa nu stii.Ma bucur ca a ajuns la tine.Am ceva material din acesta vacanta si o sa-l arat pe parcurs.

5. Ce concediu frumos ai avut şi ce plăcut trebuie să fie să te întâlneşti cu o cunoştinţă din mediul virtual. Bine ai revenit! O singură dată am fost la Felix, dar îmi amintesc nuferii.

6. Aceasta este partea de tratament a vacantei.In rest ,diverse.

7. Pai chiar vreau sa vad!!! Nu am fost de ceva vreme!!! Este asa departeee de mineee:)

8. Ooo, chiar ai fost curajoasa, sa conduci atatia kilometri si mai ales pe drumuri aglomerate. Bravo ! Ma bucur, ca ai petrecut frumos si mai ales ca ai avut parte de o surpriza placuta :) S-a schimbat mult statiunea de cand am fost ultima data ... dar de atunci au tecut mai bine de zece ani ... Erau infloriti nuferii ?

1. S-a schimbat enorm si trebuie sa recunosc in rau.Nuferi putini,dar am prins lotusii infloriti.

9. frumoase fotografii!
    îmi închipui ce plăcut a fost !
    mă bucur că te-ai hotărât să ne prezinţi şi nouă ceva din acele momente de vacanţă!
    cu drag, o după amiază plăcută!

1. Si cant te gandesti ca m-a lasat aparatul foto si am ramas cu o vechitura,dar vorba cuiva,conteaza si ochiul.