sâmbătă, 21 septembrie 2013

In parc


Astazi a fost o zi rece,dar insorita.Cum toata lumea are treaba si eu aveam chef de plimbare mi-am luat inima in dinti si am plecat singura, haiui prin oras.Dupa ceva timp m-am dus catre un parc din apropiere "Parcul Mitropoliei".E un loc placut si destul de curat.Oameni diferiti aici:pensionari si pensionare,mame cu copii sau bunici,altii cu caini,altii cu bicicleta,copii  scolari ,unii ca miine ,care faceau  poze.Am avut un timp compania unui copil destul de dragut,care era curios de ce fac poze.Era clasa IX la liceu si locuia la cativa kilometri de oras.Apoi ne-am fotografiat reciproc,le-am vazut , ne-am amuzat de cum aratam.Ce repede ne-am imprieteni prin intermediul aparatului si al fotografilor!

10 comentarii:

  1. esti grozava! esti de admirat! te felicit pentru initiativa de a iesi din casa, indiferent de vreme sau companie!
    Dar si mai mult apreciez faptul ca ne-ai povestit despre aceasta plimbare. Superbe fotografii. Simpatic baiatul, draguta intâmplare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ieri am inceput cu plimbarea si am continuat azi,o sa povestesc in curand.

      Ștergere
  2. Am remarcat in imagini si am citit si in text, "un parc curat"!
    Frumoase poze!
    Chiar ma intrebam cum de "bunicutele" si "mamica" din parc nu te-au certat pentru fotografiere! Eu am patit-o si de atunci ma limitez la peisaje!
    Si eu am intalnit doi adolescenti care au venit la coasa, in camp (eu eram deja acolo de aceea zic "au venit") si nu s-au ferit de poze, ba chiar am glumit si ne-am fotografiat reciproc!
    Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am smecherit cu pozatul persoanelor.Dau zoomul mare si pozez de la distanta,de aceea unele nu sunt chiar bune,dar ma mai perfectionez.Unii vor,altii sunt tare scortosi cand le vorbesti.Ai vazut ca sunt oameni ,intre oameni.

      Ștergere
  3. Frumoasa plimbare intr-o zi racoroasa. Bunicute pe bancute, ruine, mierle si flori. Merci, ca ne-ai luat si pe noi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea,eu tot o sa te plimb pe unde merg eu,ca nu-mi lipseste aparatul foto.

      Ștergere
  4. Aveti un parc frumos si cochet acolo. Si destul de animat, ceea ce-i da un aer vesel, jucaus. Un porumbel si o floare solitara intregesc paisajul. :)
    Plimbarea se vede ca a fost foarte placuta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Se pare ca am ratat intalnirea :) . Eu am iesit mai tarziu !

    RăspundețiȘtergere
  6. Opa uite in a 5'a poza niste aparate de supraveghere :)) Faine plimbarile asa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la tine m-am gandit cand am vazut poza! :))
      Bunica rocks! :)

      Ștergere