miercuri, 31 iulie 2013

Miercurea fara cuvinte -M-am intors

Sirnca Veche

Sirnca  Noua

De la Zarnestei spre Bran

Intrarea spre Bran

Castelul Bran

Moeciu de Jos
Cheile Gradistei

Fundata

Spre Podul Dambovitei


Fundata

Poiana cu flori

Podul Dambovitei

Aproape de Campulung

Rapid a venit un nor  care s-a scuturat dupa Campulung.

Miscari masive de nori.

Ploaie torentiala la Voinesti

Ploua torential cu grindina si multe masini au tras pe dreapta.

Incercam sa ajungem inaintea ploii acasa.

  
La intraea in orasul Targoviste se apropia rapid furtuna.



Imaginile au fost facute in mers.....


O idee marca Wordless Wednesday








12 comentarii:

  1. Mie îmi place când mă prinde furtuna pe drum (nu în mașină, ci în oraș, pe jos), deși nu mi s-a mai întâmplat de mult... Îmaginile sunt reușite!
    Spor la desfăcut bagaje! ;D

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai revenit!
    Ne-ai adus aer curat, de munte...Frumoasa zona aceea, ce plaiuri are! Am fost si eu pe-acolo.

    Te pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit! Frumoase imagini ai adus din concediu, dar... acum am descperit ca nu te-ai inscris la MfC :(
    Pacat... fotografiile tale ar fi placut tuturor. Dar nu-ii nimic, ne revedem saptamana viitoare! Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa este!Cand am intrat mi-am dat seama ca e miercuri.Pana am descarcat pozele,pana le-am pus,am uitat esentialul:sa ma inscriu la Mfc.Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ai revenit. Si eu am lipsit un picut. Un traseu minunat pe care l-am parcurs de multe ori si eu, doar ca eu mergeam mai departe, la Pitesti. Frumoase poze si observ ca Romania nu a dus lipsa de ploaie, anul asta.
    Pupici multi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Fantastice cerurir! Pe mine culorile, miscarile si transformarile norilor, m-au fermecat. Ma asteptam sa se schimbe vremea...nu m-a surprins prea tare ploaia torentiala cu grindina din final.
    Bine ai revenit, Flori!

    P.S.- Si eu am fost cu treburi mai bine de 2 zile. Abia acum reusesc sa merg sa vad ce s-a postat la MFC :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumooos !!! Verde si ploaie, ceva ce eu vad mai rar vara :) Multumesc, ca ne-ai purtat pe drumurile vacantei tale !!!

    RăspundețiȘtergere