vineri, 19 noiembrie 2010

Poate ne mai trebuie

Azi nu e una din cele mai bune zile ale mele.Fac ce fac si ma cuprinde nemultumirea.Daca sunt realista si pun in balanta bunele cu relele nu am de ce sa fiu  nemultumita.Cu sanatatea  binisor,probleme nu am,libera sunt,material ne descurcam,afara e soare si cu toate astea ma apuca o stare de rau general.O sa ma tina cateva zile pana cand vad pe altcineva cu mai multi fluturasi ca mine.Ma scutur,ma trezesc si intru pe fagasul normal.Ma  gandesc ca am ajuns la batranete si am facut asa de putine lucruri pe care mi le-am dorit cu adevarat.Disparitia parintilor mei m-a schimbat mult.Am vazut ca dupa noi,intr-o viata nu ramane mai nimic.Ce se luptau ei sa stranga,sa pastreze,sa acumuleze, si ???Totul s-a dus .Eu privesc ceva mai incolo si de pe acum am inceput sa fac ordine in jurul meu si as vrea cat se poate si in viata.Nu mai suport sa vad ca ma umplu de lucruri inutile ca "poate ne mai trebuie''.Constat ca ce pentru noi are o anumita valoare,pentru altii e nul.Ma intreb:asta ar putea ramane? e de folos cuiva? si asa le triez.Am  inceput cam din primavara si sper sa ma tina.Ce credeti voi ca e usor? Doar nu sunt singura!Pot spune ca la tv.,a sosit marea debarasare.Cred ca e si un fel de egoism,mascat,ca nu suntem intelesi,ca nu graviteaza toti in jurul nostru,ca mai e pe ici pe colo,loc de mai bine,pentru noi,bineinteles.De multe ori cred ca astfel de stari se ivesc din prea mult timp liber,ai timp,gandesti si ajungi la concluzia ca esti nemultumit.Ar trebui sa ne invartim ca intr-un carusel si pana sa ne desmeticim sa o luam de la cap sa nu mai gandim atat.Ma apuca piticii ca nu am capacitate sa pot invata mai multe pe calculator,ca nu stiu atat cat mi-as dori,ca nu mai am rabdare sa citesc carti,sa stiu o limba straina si cate si mai cate.Ar trebui sa-mi revizuiesc gandurile si sa vad si lucrurile bune care s-au intamplat in viata mea ,ori sunt destule.