sâmbătă, 7 august 2010

Timpul

Un mare dusman  al celor batrani este timpul.Trece prea repede comparativ cu nevoile si problemele noastre. Stiu!E o prostie sa spui ca esti pensionar si n-ai timp!Cu toate  astea asa e!.Suntem mai mototoi la batraete si treburile le facem mai incet si cu greutate.A trecut o saptamana si nu stiu sa fi facut ceva  pentru nemurire.Totul s-a incadrat in rutina zilnica,afara de caldura asta mare care incepe sa ne cocoseze ,nu mi-a ramas nimic mai important in memorie.Cineva scria ca e foarte fericita ca face ce vrea,sta pe net cat vrea si este incantata de modul asta de viata,chiar se omoara cu un joc virtual.Sunt si eu incantata de net,imi lipseste cand sunt la Priseaca,dar nu as pierde timpul cu jocuri.Imi place sa calatoresc,sa citesc,sa mai capat deprinderi cu calculatorul,sa fac albume cu poze.Astept sa vina vremea de stat in casa sa mai invat cate ceva.Deasta spun ca timpul nu-mi mai este prieten.As vrea sa fac prea multe acum la sfarsitul vietii.Deocamdata fac cam la impuse.O sa vina vremea sa mai fac si la libere.Va arat cateva poze cu cabanuta si cateva flori din gradina mea pe care as vrea sa o schimb mereu.Imi vin idei peste idei cand se pare ca altora le place destul de mult.Un nepot  s-a exprimat incantator pentru mine referitor la oaza de liniste si joaca.Ma  simt magulita,dar tot am un gand de schimbare.Sunt o persoana care se plictiseste repede.Totdeauna schimb.Gasesc eu o cale de a-mi imbunatatii  aspectul casei,confortul sau decorul.