miercuri, 28 iulie 2010

La cumparaturi

In general femeilor le place la cumparaturi,sa  faca schoping mai nou.Cred ca eu, pe masura ce imbatranesc sunt din ce in ce mai sucita.Azi cu toate ca nu eram nevoita sa cumpar neaparat ceva,mi-am propus,timpul fiind favorabil,sa fac un tur de piata si magazine.Tare dezamagita am venit.Parca la piata nu mai era acea atmosfera de proaspat si curat,de agitatie in sensul bun,produse majoritatea din import,care nu m-au incantat incat sa cumpar.Aceiasi speculanti,caceiasi tigani care vand produse  depreciate.La un mare magazin,  lume multa,produse mai scumpe , ca acum  un timp,de cand am fost eu,o coloratura de persoane, care mai de care interesante prin comportament,conversatii si atata fandoseala ca imi venea sa vomit cand te uitai la ei.De unde dracu au astia bani?Ma intreb ca proasta,ca nu aveau de loc fete de oameni ai muncii.Niste figuri ciudate,or fi din familii imbogatite sau se ocupa cu mai stiu eu ce....Am vazut si o fata ,care intr-o engeza schiopatata,conversa cu alta persoana si era plina de tatuaje.Mi se parea ca vene din puscarie,eu asa privesc persoanele tatuate.Mentatitate invechita.Alta cucoana,de care mi s-a facut mila,statea la ditamai coada,cu toate ca erau destule case,dar lume multa la cumparaturi,cu ditamai cosul in care avea o cutie cu branza topita.Cred ca magazinul cu diversitataea produselor,cu racoarea si curatenia interioara era un mod placut de a-si petrece timpul.Poti in treacat privind rafturile sa stai intre doua,trei ore.Eu ma plictisesc,nu prea mai am rabdarea de odinioara sa casc gura.Ma duc cu o lista sau listuta,o iau repejor in a -mi umple cosul.Foarte rar imi ajung banii,indiferent de cat am peste ce  estimez sa cumpar.Iau  pana la ultimul leu,de aceea are dreptate sotul meu cand imi zicea,daca e cineva care ma controleaza la iesire si-mi confisca banii daca imi raman.El glumea ,dar eu nu ma invat minte.Se pare ca am pe cineva care ma mosteneste.Nu e bine,dar nici nu poti sa te vindeci,e ca o boala.Noroc  pe noi ca am gradina care imi ocupa o parte din timp si fac piata cand trebuie,nu asa sa vad ce se mai gaseste,ce a aparut nou,etc.Consider ca e o arta si in a face cumparaturi.Ce fel de produse cumperi, cate,cum sa arate si alte o multime de intrebari pe care ar trebui sa ti le pui.