vineri, 21 mai 2010

In loc de arbusti

Ma duc intr-o zi in orasc cu toata vremea  ploioasa sa cumpar ceva urgent.Era dupa amiaza si orasul parea pustiu.Cand ma intorc spre casa am fost uimita sa dau cu ochii de niste spatii amenajate pentru niste arbusti verzi pe care ii stiam eu,pline cu catei ,randuiti in locul plantelor.Vorba unei cucoane ''sa nu-i omoare,dar sa nu-i mai vad''.Aici  in centru sunt zeci.Daca ti-e frica de caini,mai bine nu iesi.Asta e una din lozincile  alesilor vom rezolva cu cainii comunitari.N-am cuvinte!Sunt si tot felul de cucoane nebune care ar trebui obligate sa-i ia acasa,nu sa se razboiasca cu hingherii cand mai vin la sesizarea cetatenilor.Uitati-va cum arata niste spatii,nu stiu daca sunt pentru publicitate si cine ar trebui sa se ocupe de asta.Mi s-a facut greata de atata mizerie.Noroc cu poaia. Daca pana acum am fost nemultumita de realizarile primarilor acu sunt  mahnita si revoltata.Eu sunt batrana si nu reusesc sa intru pe saitul primariei,credeam ca  nu ma pricep.Am constatat ca nu se poate.Nu stiu daca o sa reusesc pe saitul persoal al primarului si sa-i trimit aceste poze facute comic-tragice.Cred ca peste tot e la fel.Nu e nici unul mai breaz.Abia acum imi dau seama de disperarea dinaintea alegerilor.O s-o ducem si mai bine,daca mai traim.