vineri, 15 ianuarie 2010

Tineri talentati

Am avut un pic de timp si am rasfoit cateva bloguri.Nume necunoscute care m-au acaparat prin modul de scris,continut si inters.Cred ca am ramas foarte departe.Acum altfel se exprima,se povesteste la un nivel destul de superior,in cel mai real sens al cuvantului.Am fost incantata.Trebuie pe de alta parte sa recunosc ca sunt altii,care abia scriu ,dar nu pierd timpul cu ei.Nu am mai intalit persoane care destul de tinere sa se ridice la un asemenea nivel.Sunt surprinsa si incantata.Parca am retinere in a exprima o parere uneori.Mi se pare ca sunt la ani lumina de ei.Imi plac relatarile si prezentarea unor calatorii,noutatile din lumea scriitorilor si o multime de alte   bloguri care au ceva de exprimat.Nu-mi inchipuiam ca sunt o infinitate de talente,modeste care nu se pot lansa in lumea asta unde altii ies in fruntea tarii si abia leaga 2 fraze.Rusinos pentru ca nu-si vad lungul nasului.Asta e lumea de care suntem inconjurati.