marți, 10 februarie 2009

Andrei Gheorghe

Azi rasfoind prin unele pagini pe net,am citit un interviu cu Andrei Gheorghe.Nu pot sa spun ca imi era simpatic,dar am fost impresionata de modul sincer si direct de a expune punctele lui de vedere,la intrebarile reporterului.Cand era la REALITATEA,era prea zgomotos si plin de el.Mai facea din cand in cand si lucruri bune,dar mie tot nu-mi placea.Acum am vazut cealata fata a personajului.Am vazut un om cult,onest,cu vise ,nemultumit de societate,care incearca sa faca ceva atat pentru el cat si pentru oameni.Foarte curios!Eu de obicei nu sunt impresionata de ce spun unii oameni,indiferent de statutul lor ,mai ales cand nu sunt pe placul meu,dar Andrei Gheorghe m-a facut sa-mi schimb parerea.Cred ca pe sticla era mai incordat si aceasta il schimba verbal,probabil fiind om de radio,s-a simtit talentul in acest interviu.Putini ca el cu o cultura impresionanta,cu parari pro si contra fata de oamenii cu care a lucrat,destul de pertinente si adevarate.Acum ca nu-l mai vad in emisiunile alea de...nici nu stiu sa le incadrez,il cred si mai cred ca va avea un viitor foatre bun in ceea ce si-a propus sa realizeze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu